Gyakori kérdések
GY.I.K - Gyakori kérdések
Megrendelés online
Akár saját Partee online fiókkal
Amennyiben rendelkezel saját Partee fiókkal, jelentkezz be e-mail címeddel, jelszavaddal és a fiókodhoz tartozó információk automatikusan betöltődnek. Amennyiben módosítani szeretnéd őket, bármikor aktualizálni tudod azokat fiókodon belül.
Partee online fiók nélkül
Lehetőséged van vendégként is rendelni, illetve a megrendelési folyamat során is létre tudsz hozni egy online fiókot a webáruházban, ha szeretnéd. Fiók nélküli megrendelés esetén a megadandó minimális információk: megszólítás, vezetéknév, keresztnév, valamint a címed.
Kedvezmények
Kedvezménykódokat a kosárban vagy a fizetésnél adhatsz meg. Illetve, bizonyos esetekben a belépési kóddal már kedvezményes árakat találsz.
Rendelés lemondása
Gyorsan elkezdjük a megrendelésed feldolgozását, ezért a megerősítését követően nem tudjuk módosítani. Ez a szállítási cím vagy a szállítási mód megváltoztatására is érvényes.
Lehetőséged van azonban a rendelésed lemondására és helyette egy új rendelés leadására, mivel közvetlenül a rendelésed megerősítése után egy rövid türelmi időt biztosítunk számodra.
Jelentkezz be a Saját fiókodba, és a Saját vásárlások menüpontban nézd meg az online rendeléseidet. Ha látható a "Cancel order" (Rendelés lemondása) gomb, kiválaszthatod ezt a lehetőséget, és a rendelésedet töröljük. Ha a gomb nem látható, túl késő lemondani a rendelésedet, mert a feldolgozása már elkezdődött. Ilyen esetben itt tájékozódhatsz a termékvisszaküldési lehetőségekről.
Kézbesítés
Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.
Minden rendeléshez felszámítunk kézbesítési díjat. A házhoz szállítás esetében ez 1490 Ft.
30.000 HUF feletti megrendelés esetén a szállítási díj ingyenes.
Belföldi házhozszállításhoz a GLS Prémium szolgáltatását, illetve átvételhez a GLS Csomagpontokat és FOXPOST csomagautomatákat alkalmazzuk.
Rendelésedet a csomag feladásától számított 1-4 munkanapon belül szállítjuk ki.
Sikertelen kézbesítés
Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomag automatikusan visszakerül Partee.hu (Webshippy) raktárába.
Visszaküldés
Amennyiben valamilyen oknál fogva úgy döntesz, hogy szeretnéd visszaküldeni a megrendelt terméket, erre a törvényi szabályozásoknak megfelelően a vásárlástól számítva 14 nap áll rendelkezésedre.
A csomagodban egy visszaküldési formanyomtatványt helyeztünk el. A rajta szereplő adatok kitöltése kötelező, mert ez segít nekünk a visszaküldött termékek beazonosításában.
A visszaküldött terméket tartalmazó csomagot a Webshippy raktárába küldjed vissza. A csomagra jól láthatóan tüntesd fel a webáruházunk (Partee) nevét és a megrendelés azonosítószámát. A vissza küldéshez bármely szolgáltatót választhatod. A visszaküldés költsége téged terhel.
Amint a visszaküldött áru megérkezik a raktárunkba, erről értesítőt küldünk neked e-mailben, és megerősítjük a csomag beérkezését.
Ha bármely tételt visszaküldesz, ennek ellenértékét az eredeti fizetési módon visszafizetjük neked, a visszaküldés szállítási díjának levonásával. A kártyával fizetett tételek összegét jellemzően a kártyádra fizetjük vissza, az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén meg kell adnod banki adataidat.
Termék cseréje
Ha ki szeretnéd cserélni a korábban kiküldött terméket, lehetőséged van úgy megrendelni az új terméket, hogy a futár a régit elhozza tőled.
Ez a szolgáltatásunk csak belföldi csomagküldés esetén érhető el!!!
Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése
Ha megrendelésed két csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretnél visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, használd a két külön szállítási értesítőt, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt.
Visszafizetés
Kártyás fizetés esetén a visszatérítés a fizetéskor használt bankkártyára történik.
Az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén a visszatérítés a bankszámládra fog megérkezni, ehhez viszont meg kell adnod banki adataidat IBAN formátumban a partee.hu fiókodban.
Elállási jog
Rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik. A legegyszerűbben úgy élhetsz az elállási jogoddal, hogy kitöltöd a csomagodhoz mellékelt visszatérítési űrlapot, és visszaküldöd nekünk a csomagot az előre fizetett visszaküldési címke használatával, amelyet rendelkezésedre bocsátottunk. Ennek módját a csomagodban található kézbesítési értesítőn megtalálod.
Az elállási határidő betartása miatt ugyanakkor fontos, hogy még az elállási időszak lejárta előtt tudasd velünk elállási szándékodat. Kérjük, fordulj az Ügyfélszolgálathoz.
Mérettáblázat
A mérettáblázat egy általános útmutató a helyes méret megválasztásához a saját testméreteid alapján. A centiméterben megadott méretek, amelyeket esetenként feltüntetünk a termékoldalakon, az adott termékre vagy ruhadarabra vonatkoznak, de anyagtól függően néhány centimétert eltérhetnek. Ezeket a méreteket útmutatónak szánjuk a megfelelő stílusú vagy fazonú ruhadarab kiválasztásához, de a méretek nem teljesen pontosak.
Mosási útmutató
Ha kicsit jobban odafigyelsz ruháid tisztítására, akkor amellett, hogy tovább kitartanak, a lehető legkisebbre csökkentheted a környezetterhelést és megóvhatod természeti erőforrásainkat is. A címkén megtalálható mosási útmutató megmutatja, hogyan ápolhatod legjobban a ruhádat, és itt további tanácsokat is adunk ezzel kapcsolatban
A ruha címkéjén a legmagasabb ajánlott mosási hőmérséklet van feltüntetve. Természetesen energiatakarékossági szempontból alacsonyabb hőfokot is választhatsz. Ugyanakkor a nagyon piszkos ruhákhoz ajánlott a magasabb hőfok.
Az eltávolítható kiegészítőket vedd le, húzd fel a cipzárakat, erősítsd helyükre a tépőzárakat mosás előtt. Vigyázz a színek leválogatására, csak hasonló színű ruhákat moss együtt.